Papasakokite daugiau apie artėjantį seminarą PILNAS JOGOS PATYRIMAS.

Seminaro Pilnas jogos patyrimas metu mokysitės būti savimi, pašalinus iš gyvenimo nuolatinį spaudimą, stresą ir konkuravimą su kitais. Šis seminaras mokys jus pamilti savo kūną ir savo gyvenimą.

Sužinosite detales, kaip tai sąmoningai pritaikyti viskam, ką darote. Išmoksite, kaip suprasti ir taikyti jogos pamokas, įtraukiant vientisų pratimų seką, reikiamą tempą, psichologiją, kalbą ir muziką.

Pradėsime nuo kvėpavimo, pereinant į jūsų natūralų ritmą, įtraukiant kūrybingumą ir intuciją. Jūs tikrai pajusite džiaugsmą! Išgyvenę tai seminare, galėsite ir kitiems padėti atrasti savo kūrybingą kelią.

Seminaro dalyviams pristatysite Saulės pasveikinimo atlikimo technikas. Kuo šis pratimų kompleksas svarbus, praktikuojant jogą?

Saulės pasveikinimas yra labiausiai žinoma jogos poza. Sanskrito kalboje Surya reiškia saulę, o Namaskar – pasveikinimą. Sukurtas kaip ankstyvo ryto ritualas, šis pasveikinimas pagerbia saulę, kuri dovanoja žemei šilumą ir energiją.

Ši pratimų seka puikiai tinka pažadinti kūną ir protą, jei atliekate ją lėtai, nes tik pabudęs kūnas nėra labai lankstus. Tai taip pat geras pasirinkimas apšilimui prieš atliekant kitus pratimus.

Saulės pasveikinimas yra pilnas pratimas. Jo metu dirba kiekviena kūno dalis: raumenys, sąnariai, liaukos, organai ir nervų sistema. Tai taip pat labai geras įrankis atsipalaidavimui, suderinantis kvėpavimą ir judesius, ramų protą ir atsipalaidavusį kūną.

Kaip simbolį jūs galite paskirti saulės pasveikinimą ateinančiai dienai arba kam nors, kuo jūs rūpinatės. Egzistuoja skirtingi Saulės pasveikinimo atlikimo variantai, bet betkuriuo atveju jo metu jūs susipažinsite su žemyn žiūrinčio šuns, lentos, kario ir kitomis pozomis.

Kokia meditacijos nauda kasdieniam gyvenimui? Kaip medituojant pabėgti nuo į galvą lendančių įkyrių minčių?

Meditacija yra būtina, siekiant susitikti su savo tikruoju Aš, nuraminti ir išlaisvinti savo sielą. Medituodami jūs įsiklausote į savo širdį ir nustojate galvoti smegenimis. Medituodami palaipsniui tapsite laisvais nuo ribojančių minčių ir atrasite savo tikruosius jausmus ir emocijas.

Jei meditacijos metu susiduriate su erzinančiomis mintimis, jūs tiesiog pažiūrite į jas ir leiskite joms plaukti kaip debesims danguje, stengiantis nesikoncentruoti į jas, tačiau neneigti jų buvimo. Praktikuojant meditaciją, pamažu pastebėsite, kad minčių ateina vis mažiau ir rečiau. Kaip ir kūnas atranda naujas pozas, taip ir jūsų protas susipažįsta su nauju mąstymo būdu.

Ar praktikuojant jogą reikia būti vegetaru? Ar joga padeda numesti svorio?

Joga nėra vien treniruotė, tai – filosofija, gyvenimo būdas. Joga užsiimantys žmonės nebūtinai turi būti vegetarai, tačiau harmonizuojant savo kūną ir dvasią, joga duoda atsakymą, kaip maitintis kokybiškai. Atsisakyti to valgio, kuris kenkia.

Joga padeda subalansuoti svorį, harmonizuoja kūną. Siekiant numesti šiek tiek svorio, aš rekomenduoju visų pirma mokytis asanų (jogos pozų), bet kai kurie tyrimai rodo, kad teisingas kvėpavimas ir meditacija taip pat gali padėti kovoti su viršsvoriu. Jogos pratimai sujudina organizmą, atpalaiduoja įtampą, pagerina kraujotaką.

Ko galima tikėtis iš akrojogos pamokos?

Šioje pakankamai naujos sporto šakos pamokoje seminaro dalyviai turės galimybę vėl susitikti su jų viduje glūdinčiu vaiku. Akrojoga susideda iš akrobatikos poromis, jogos ir masažų praktikos ir, svarbiausia, pasitikėjimo vienas kitu.

Akrojogoje vienas partneris (vadinamas baze), dažniausiai gulėdamas ant nugaros ištiestomis kojomis, laiko kitą partnerį (vadinamą skraiduolį) skirtingose pozose ore. Aplink esantys „sergėtojai“ (angliškai „spotters“) užtikrina ant žemės ir ore esančių žmonių tinkamą padėtį, kad viršuje esantis žmogus nenukristų. Pamokos metu žaisite, eksperimentuosite grupėse ir savarankiškai.

Galerija: