Reguliarūs fitneso užsiėmimai padeda įgyti pasitikėjimo savimi ir pasiekti akivaizdžių rezultatų – būti gražiu, pasitempusiu, sveiku ir žvaliu vaiku.

Šeštą kartą į Vilnių atvykstanti rusų trenerė E. Pencheva išmokys Jus sudominti vaikus atlikti taisyklingos laikysenos, tempimo pratimus ir visa tai pateikti žaidimo forma. Seminarų metu sužinosite, kokius psichologinius metodus pasitelkti, norint užsiėmimus vaikams vesti saugiai ir įdomiai. Pateiks naują pamokos formatą -miofascijų atpalaidavimą, bei funkcinių pratimų rinkinį.

Daugiau apie seminarus paprašėme papasakoti  pačios Elenos Penchevos.
Kodėl tėveliams labai svarbu suprasti, jog fizinis aktyvumas svarbus nuo mažų dienų. Ką treneris dirbantis su vaikais galėtų patarti tėvams, kaip su vaikais užsiimti?

Fizinis aktyvumas yra svarbus nuo mažens, nes iki 5 metų susiformuoja visi vaiko gyvybiniai įgūdžiai. Todėl būtina vaikams nuo mažens paaiškinti fizinio aktyvumo naudą ir svarbą, kad ūgtelėjus jiems nekiltų abejonių sportuoti ir taip stiprinti savo sveikatą.

Jūsų nuomone, kiek laiko per dieną ar savaitę reikėtų skirti ikimokyklinio amžiaus vaiko mankštai?

Idealiu atveju, ikimokyklinio amžiaus vaikai turi daryti pratimus kiekvieną dieną, nes reikia stiprinti širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo sistemas, didinti paties organizmo galias augimo laikotarpiu. Vaikams atlikti sportinius pratimus kiekvieną dieną nėra lengva, todėl pasirinkite tris treniruočių dienas per savaitę ir pamatysite, kaip Jūsų vaikas taps stipresniu ir sveikesniu.

Kuo paremta Jūsų seminarų metodika? Kokia forma mokote vaikus sportuoti, ypač, tai aktualu dirbant su ikimokyklinio amžiaus vaikais, kurių dėmesį sunku išlaikyti?

Atsižvelgiant į tai, kad vaikui judant mokomoji medžiaga įsimenama daug lengviau, seminaruose daugiau laiko skiriu praktiniams užsiėmimams. Manau, kad vaikams sportuoti įdomiau per žaidimą, vaizdus, nes tai yra pagrindinė ikimokyklinio amžiaus vaikų veikla, todėl naudokite savo užsiėmimuose žaidimo akimirkas, tai tikrai patinka vaikams, todėl jie į veiklą įsitraukia noriai.

Kaip turėtų elgtis tėvai, kuomet jų vaikas nenori sportuoti, o domisi tik kompiuteriu, arba telefonu?  Kaip sudominti vaiką sportu?

Jei vaikas nemėgsta sportuoti, siūlome pirmą kartą atėjus į treniruotę jį pasodinti ir tiesiog leisti stebėti, kaip vyksta užsiėmimai, o tada palaipsniui įtraukti jį prie jau sportuojančių vaikų. Mano rengiami užiėmimai yra smagūs ir įdomūs, kiekvienas vaikas nori juose dalyvauti.

Svarbu rodyti pavyzdį patiems. Kuomet vaikas matys, kad jūs sportuojate, o ne tik verčiate tai daryti jį, tuomet vaiką bus daug lengviau įkalbėti. Organizuokite bendras išvykas pasivažinėti dviračiu, arba paspirtuku, riedučiais. Sudarykite klausimyną telefone, kurio atsakymai būtų sportinių užduočių įvykdymas. Stenkitės sudominti vaiką žaidžiant, dalyvaujant festivaliuose, ar šventėse.

Išbandykite įvairias kryptis, gal būt jūsų vaikui patinka dailusis čiuožimas, o jūs verčiate jį sportuoti futbolą. Dažnai tėvai liepia vaikams sportuoti tokį sportą, kurio jie norėtų, tačiau toli gražu ne jų vaikas to nori. Sužinokite, ko nori vaikas.

Gali būti, kad treniruotėse jam nuobodu, arba per  lengva. Apsilankykite įvairių mokyklų atvirose pamokose, galbūt kai kas vykdo virtualius pristatymus, ir taip išrinkite savo vaikui užsiėmimus.

Papasakokite, kuo miofascinio atsipalaidavimo programa svarbi vaikams?

Vaikai negali ilgai išbūti vienoje padėtyje, jie neturi “amžinojo variklio”, kuris leistų jiems ilgai išbūti vienoje padėtyje, ko reikalauja miofascinio atsipalaidavimo programa, todėl labai svarbu kaip pateikti programos medžiagą. Todėl tenka sugalvoti žaidybinių pratimų, istorijų, siekiant išlaikyti vaikų dėmesį.

Ar yra skirtumas tarp sportuojančių ir nesportuojančių vaikų? Gal būt sportuojantys vaikai yra labiau disciplinuoti, jiems lengviau pasiekti savo tikslų, jie greičiau susikoncentruoja?

Žinoma. Juk sportininkai esti tikslūs, disciplinuoti. Bet tai nereiškia, kad nesportuojantis vaikas prasčiau sportuos jūsų užsiėmimuose. Svarbiausia  – jūsų, kaip trenerio, meistriškumas. Leiskite sportuojančiam vaikui padėti naujokui, kad jis parodytų, kas ir kaip, ir jūs pastebėsite puikus rezultatus. Mano praktikoje, keli vaikai taip susirado draugų.

Kuo jums ypatingas darbas su vaikais?

Vaikai – nuoširdūs žmonės, kurie dar nemoka meluoti. Jie sako tai, ką galvoja. Jeigu jiems kas nors patinka, jie nuoširdžiai tuo džiaugiasi, jeigu ne, jie tai sako tiesiai į akis. Vaikai verčia mane judėti tolyn, tobulėti, kad užsiėmimai būtų įdomesni. Vaikai priverčia mane paaiškinti pratimus įvairiapusiškiau, kad jie suprastų kaip tą pratimą atlikti. O visų svarbiausia,  jie tarsi molis, iš kurio galima suskurti didelius turtus, ir kuomet pamatai rezultatus, gali jais džiaugtis! Taip pat vaikai labai užkrečiančiai juokiasi,o tu juokiesi kartu su jais, o juokas ilgina gyvenimą )))

 

Ačiū už pokalbį. Laukiame Jūsų seminarų Vilniuje!