ASMENINIS TRENERIS

PERSONAL TRAINING I LYGIS: 2019 m. spalio 11-12d.

Seminaro laikas: Registracija: 9.30-10.00. Seminaras 10.00-18.00. Pietų pertrauka 13.00-14.00.

PROGRAMA:

  • Kineziologijos pagrindai: Judesių plokštumos. Laikysena. Fiziologija ir širdies-kraujagyslių sistemos prisitaikymas prie krūvio. Aerobinis anaerobinis metabolizmas (praktika/teorija)
  • Pramankšta. Rato ir intervalinė treniruotė. Pulso matavimo parametrai. Bazinių pratimų analizė, jų atlikimo technika (praktika)
  • Mitybos pagrindai: Maistinės medžiagos fitneso dietai. Vitaminų ir mineralų svarba. Mitybos raciono kaloringumo apskaičiavimas (teorija)
  • Mitybos plano sudarymas skirtingiems tikslams (praktika)
  • Asmeninės treniruotės struktūra. Jėgos treniruotė. „Cardio“ ir intervalinė treniruotė (praktika)
  • Treniruočių programų rengimas ir planavimas įvairiems tikslams. Praktikumas „Treneris – klientas“(praktika)
  • Psichologijos pagridai trenerio darbe. Klientų tipai. Bendravimo etika. Idealaus trenerio portretas.Darbas grupėse. (praktika)
  • Konsultacijos.

Seminarą ves profesionali sportininkė, dėstytoja Svetlana Pugacheva (čia)

LAIKYSENOS ĮVERTINIMAS . TESTAVIMAS. 2019 m. spalio 26-27 d.

Seminaro laikas  spalio 26 d.: Registracija: nuo 9.30:10.00. Seminaras: 10:00 – 18:00 . Pietų pertrauka: 13:00 – 14:00 Seminaro laikas  spalio 27 d.: Seminaras: 09:30 – 17:00 Pietų pertrauka: 13:00 – 14:00

PROGRAMA:

  • Antropometrinių ir artroposkopinių kūno parametrų vertinimas.
  • Laikysenos vertinimas. Pėdų vertinimas (praktika/teorija)
  • Sąnarių ir raumenų būklės vertinimas. Eisenos vertinimas (praktika)
  • Raumenų pusiausvyros sutrikimų įvertinimas (teorija/praktika)
  • Kūno laikysenos tipo nustatymas. Raumenų būklės, sąnarių mobilumo įvertinimas (praktika).
  • Laikysenos sutrikimų korekcija, plano sudarymas (teorija).
  • Laikysenos sutrikimų korekcija. Pečių juosta (praktika)
  • Laikysenos sutrikimų korekcija. Krūtininė stuburo dalis (praktika).
  • Laikysenos sutrikimų korekcija. Juosmeninė stuburo dalis. X ir O kojos, šleivapėdystė (praktika).
  • Konsultacijos.

Seminarą ves kineziterapeutė Ramunė Komžienė (čia)

PERSONAL TRAINING II LYGIS. 2019 m. lapkričio 29-30 d.

  • Seminaro laikas: Registracija: 9.30-10.00. Seminaras 10.00-18.00. Pietų pertrauka 13.00-14.00.

PROGRAMA:

  • Privalumai ir trūkumai trenerio darbe: darbo specifika ir skirtumai, dirbant su įvairiomis žmonių grupėmis (teorija/praktika)
  • Psichologiniai aspektai dirbant su klientais: lengvas klientas, sunkus klientas, pastovus klientas. Kaip teisingai parinkti treniruotę klientui (teorija/praktika)
  • Asmeninės treniruotės pravedimo technologija. Testavimas. Jėgos ištvermės, kardio treniruotės (praktika)
  • Pagrindiniai jėgos ištvermės, lankstumo, balanso, laikysenos koregavimo pratimai ir jų atlikimo technika, naudojant įvairų inventorių (praktika)
  • Skirtingo amžiaus žmonių treniravimo ypatumai, turintiems sveikatos problemų (praktika).
  • Treniruočių ciklų rengimo ypatumai: tumpalaikių ir įlgalaikių treniruočių programų planavimas ir rengimas (praktika)
  • Treniruočių vedimo plano sudarymas įvaiaus amžiaus ir fizinio pasirengimo klientams naudojant įvairų inventorių (praktika)
  • Konsultacijos.

Seminarą ves profesionali sportininkė Svetlana Pugacheva (čia)

Seminaras vyks rusų kalba su tiesioginiu vertimu į lietuvių kalbą.

PERSONAL TRAINING III LYGIS. 2019 m. gruodžio 7-8 d.

Seminaro laikas: Registracija: 9.30-10.00. Seminaras 10.00-18.00. Pietų pertrauka 13.00-14.00.

  • PROGRAMA:
  • Sveikatingumo treniruotė treniruoklių salėje.Treniruotės struktūra. Instruktažas. Tikslas, užduotys. (teorija)
  • Pagrindiniai cardio treniruotės principai. Kardiotreniruokliai.
  • Pagrindiniai ir izoliuojantys pratimai, atlikimo technika prie treniruoklių ir su laisvais svoriais (praktika)
  • Asmeninio trenerio įvaizdis. Kliento elgesio etika treniruoklių salėje.
  • Pagrindiniai funkcinės treniruotės ypatumai ir skirtumai nuo kitų treniruočių tipų. Funkcinė treniruotė su savo kūno svoru bei su laisvais svoriais. Stabilizacijos koncepcija. Judesių regresijos ir progresijos (praktika)
  • Treniruočių programų sudarymas pagal judesius, derinant su tradicinėmis fitneso treniruotėmis ir treniruotėmis treniruoklių salėje. Programų pavyzdžiai (praktika)
  • Konsultacijos.

Seminarą ves asmeninis treneris Andrius Česnauskas (čia)

Skaitykite straipsnį apie asmeninių trenerių paklausą (skaityti)

Dalintis

Seminarų kalendorius

Konvencija

+

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Registruokitės ir gaukite naujienas ir seminarų pasiūlymus pirmieji!

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiregistravote AEROMIX naujienlaiškiui!