close
Search

Marius Kurkowski (Lenkija)

Marius Kurkowskis yra baigęs kineziterapiją, manualinės terapijos specialistas.

Jis baigė klinikinio masažo programą prestižiniame Soma institute 1999 m. ir nuo to laiko dirbo įvairiose klinikose kartu su chiropraktais, osteopatais ir akupunktūros gydytojais.

2012 metais Marius JK baigė Anatomy Trains Structural Integration mokymus.

Per pastarąjį dešimtmetį Marius įvairiuose leidybos, mokymo ir vertimo projektuose dirbo su įvairiais pagrindiniais mokytojais, tokiais kaip Tom Myers, Robert Schleip, Andre Vleeming, Ed Maupin ir Serge Grocovetsky. Jis reguliariai rašo straipsnius apie kūno darbą kineziterapijos žurnalams. Lenkijos struktūrinės integracijos asociacijos įkūrėjas.

Aistra paprastiems, tačiau logiškiems sprendimams paskatino savaip paaiškinti laikysenos modelių ir biomechanikos aspektus. Marius taip pat yra leidyklos „S3Publishing“, kuri specializuojasi su kūno įdarbinimu (angl. bodywork) susijusių leidinių leidyboje, savininkas ir vadovas.

Share
Contact Us

Product has been added to cart

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Registruokitės ir gaukite naujienas ir seminarų pasiūlymus pirmieji!

Nurodydami savo el. paštą jūs sutinkate gauti AEROMIX naujienlaiškius.

Please wait...

Dėkojame, kad užsiregistravote AEROMIX naujienlaiškiui!

+
Cookie settings
Mandatory
Mandatory cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookie.
Functional
Functional cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in. Functional cookies are currently unused.
Statistical
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously. Statistical cookies are currently unused.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers. Marketing cookies are currently unused.