Seminarai

Nėščiųjų mankšta. Asmeninės ir grupinės treniruotės.

2019 m. rugsėjo 28 d.
Fitneso mokymo centras „Aeromix“, Gedimino pr.16, Centro pasažas, 2 aukštas, Vilnius
  • Aeromix
€95

Dauguma būsimų mamų žino, kad mankšta šiuo laikotarpiu yra labai svarbi. Bet daugelis moterų pasimeta ir nežino kokią mankštą reikėtų rinktis, nepakenkiant savo kūdikiui. Trenerio užduotis – padėti moteriai teisingai ir saugiai sportuoti sporto salėje, namuose ar baseine.

Nėštumo metu reguliariai atliekama fitneso programa suteiks kūnui daugiau atsparumo. Įprastiniai pratimai, kurie pritaikyti būtent nėščioms didina ištvermę bei gerina jėgos ir raumenų tonusą. Reguliari ir tinkama mankšta padės geriau jaustis, nes sumažės patinimas, nuovargis ir nugaros skausmai. Sportas nėštumo metu padeda širdžiai, plaučiams ir pagrindinėms raumenų grupėms.

Seminaro metu susipažinsite su nėščiųjų fiziniais ypatumais, išgirsite rekomendacijas kaip teisingai parinkti krūvį, į ką reikėtų atkreipti dėmesį, kokius pratimus skirti nėščiosioms moterims. Seminaro metu vyks daug praktinių užduočių, pratybų naudojant įvairų inventorių.

Seminarą ves Vilniaus kolegijos, sveikatos priežiūros fakulteto lektorė, kineziterapeutė, asmeninė trenerė Ramunė Komžienė.

Skaitykite straipsnį “Nėščiųjų mankšta: kaip sportuoti saugiai“

Skaitykite interviu su Ramune Komžiene

Atsiliepimai apie seminarą “NĖŠČIŲJŲ MANKŠTA“

Dėmesio!!! Norint atsiskaityti grynais, prašome sumokėti avansą – 20 eurų. Avansinį mokėjimą galėsite pasirinkti mokėjimo puslapyje, atlikus registraciją. Likusią sumą grynais galėsite sumokėti seminaro dieną.

Pavadinimas Kaina iki rugsėjo 12 d. Kaina nuo rugsėjo 13 d.
SEMINARAS „NĖŠČIŲJŲ MANKŠTA“ 85 Eur 95 Eur
Seminaras „NĖŠČIŲJŲ MANKŠTA“ Ištikimiems Aeromix seminarų dalyviams** 75 Eur 85 Eur

 

***Ištikimi Aeromix seminarų dalyviai yra tie, kurie dalyvavo 3 ir daugiau seminaruose per pastaruosius metus.

Laikas Aprašymas Paskaitos formatas
9:30-10:00 Dalyvių registracija.
10:00-11:30 Nėštumas. I, II, III nėštumo trimestrai. Fiziologiniai pokyčiai moters organizime. Teorija
11:30-13:00 Dubens dugno raumenys, jų svarba nėštumo periode. Nėščiųjų mitybos racionas ir rekomendacijos. Teorija/praktika
13:00-14:00 Pietų pertrauka.
14:00-15:00 Fizinis aktyvumas nėštumo periodu, Treniruotės planas, krūvio parinkimas, dozavimas. Teorija/praktika
15:00-16:30 Individuali treniruotė/ grupinė treniruotė/ treniruotė vandenyje. Pratimai, priemonės. Praktika
16:30-17:00 Klausimai-atsakymai. Sertifikatų įteikimas.

Seminarų kalendorius

Konvencija

+

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Registruokitės ir gaukite naujienas ir seminarų pasiūlymus pirmieji!

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiregistravote AEROMIX naujienlaiškiui!