Pradedančios ir pažengusios moterys įprastai sportuoja 2-3 kartus per savaitę. Trenerio mokėjimas planuoti fizinį krūvį ir parinkti reikalingus pratimus yra būtina siekiant sistemingo ir nuolatinio klientės progreso. Kokie metodai ir pratimai yra efektyviausi sudarant sporto programos savaitinį ciklą? Kokias klaidas moterys dažniausiai daro? Kaip sudaryti programą nenaudojant treniruoklių? Ką reikėtų akcentuoti ir ko geriau nedaryti?

Praktiniai, lengvai pritaikomi “tips & tricks” mokant teisingai atlikti pritūpimų, įtūpstų, pasilenkimų, dubens kėlimų, susilenkimų pratimus ir jų variacijas.

Seminaras skirtas treneriams dirbantiems su moterimis sporto salėje, namuose ir grupinėse treniruotėse.

  • 2 ir 3 dienų programa moterims;
  • Sėdmenų aktyvacija/treniravimas;
  • Hip Thrust;
  • Deadlift (sumo, conventional, romanian)
  • Pritūpimai;
  • Įtūpstai;
  • Pirmas prisitraukimas: kaip, kiek, kada?

Dėstytojai:

  • Andrius Česnauskas (Lietuva)

    Andrius Česnauskas (Lietuva)

    ,,Joks gyvūnas neturi tiek daug skirtingų fizinių gebėjimų kaip žmogus: bėgimas, plaukimas, kopimas, ropojimas, nardymas, šliaužimas ir kiti. Žmogus geba išgyventi skirtingose klimato zonose: šaltyje, karštyje, drėgmėje, sausroje, kalnuose ir vandenyje, maitintis gyvuliniu ir augaliniu maistu, termiškai apdorotu ir ne. Žmogus yra universalus. O tu?” – retoriškai klausia Andrius Česnauskas.

    Andrius yra „Goodlife“ sporto vadovas, asmeninis treneris. Domisi naujausiomis judesio lavinimo tendencijomis ir kompleksiniu požiūriu lavinant žmogaus fizinius gebėjimus bei keičiant jo gyvenimo būdą. Išklausė virš 60 seminarų, turi daugiau nei 7000 val. darbo su asmeniniais klientais patirties. Dirbo su Žydrūno Savicko treneriu Stasiu Česnausku. Nuo 2006 m. kovinio ir fizinio rengimo specialistas Lietuvos kariuomenėje, baigęs karo akademiją. Daugkartinis multisporto varžybų (mini EKO maratonas, nuotykių lenktynės, Nykštietiškas triatlonas, „Vilnius Challenge“, „Strong race“ (Latvija) dalyvis ir prizininkas. Dalyvavo misijoje Afganistane.

**(Ištikimi – t.y. tie, kurie dalyvavo 3 ir daugiau baziniuose ir specializuotuose seminaruose per 2018 metus)

Prašome užpildyti registracijos formą lietuviškomis raidėmis!

Kainoraštis:

Seminaro pavadinimas

Kaina iki 2019.04.28

Kaina nuo 2019.04.29

Vieta

Moterų treniravimas: efektyvi sporto programa (PAPILDOMAS)

85 Eur

95 Eur

Goodlife sporto ir laisvalaikio klubas šeimai. Priegliaus g.1, Vilnius, PC PUPA

Moterų treniravimas: efektyvi sporto programa (PAPILDOMAS) ištikimiems Aeromix seminarų dalyviams**

75 Eur

85 Eur

Registracija:

Registracija baigta

Vardas *

Pavardė *

Miestas *

Telefono numeris *

El. paštas *

Mokėjimo būdas *

Sąskaita faktūra *

Įmonės pavadinimas *

Įmonės kodas *

Įmonės adresas *

Pasirinkite seminarus, kuriuose ketinate dalyvauti *

2019.05.11 (Moterų treniravimas: efektyvi sporto programa (PAPILDOMAS))

Ar sutinkate gauti mūsų prenumeratos naujienlaiškį el. paštu:
taipneačiū, jau esu užsiprenumeravęs

Išankstinis mokestis:

  1. Mokestis pavedimu vyksta nuo balandžio 8 d. iki gegužės 10 d.

Dėmesio!!! Pasirinkus apmokėjimą grynais, prašome sumokėti avansą – 20 eurų. Likusią sumą grynais galėsite sumokėti seminaro dieną.

Mūsų rekvizitai:
VŠĮ Fitneso mokymo centras ,,Aeromix“.
Į.k: 300034190
AS LT98 7300 0100 8525 8188
Swedbank, banko kodas 73000
Įmokos pavadinimas: Už seminarą „Moterų treniravimas: efektyvi sporto programa (PAPILDOMAS)“

Dėmesio!!! Atlikus pavedimą prašome atsiųsti pavedimo kopiją į mūsų el.paštą: info@aeromix.lt

Teiraukitės tel: +37065612112, +37065605711