Jėgos ištvermės treniruotė (Body Sculpt)

Grupinė jėgos ir ištvermės lavinimo treniruotė, kurios metu atliekami specialūs pratimai, stiprinantys visus kūno raumenis, raiščius ir sausgysles, gerinantys širdies ir kėpavimo sistemų darbą. Treniruotės metu naudojamos specialios gumos, svareliai, pasunkintos lazdos bei kita įranga.

 

Step Interval

Klasikinė, daugumos mėgstama „kardio“ intervalinė treniruotė, kurios aerobinėje dalyje (naudojamos specialios pakylos, vadinamos „stepais“) stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema, o jėgos ištvermės lavinimo dalyje stiprinama raumenų sistema.

 

Functional Training

Jėgos bei jėgos ištvermės lavinimo treniruotė, kurios metu atliekami funkciniai pratimai, vienu metu lavinantys iš karto kelias raumenų grupes, lankstumą, koordinaciją bei širdies, kraujotakos ir kvėpavimo sistemą. Treniruotės metu naudojamos specialios gumos, svareliai, lazdos bei savo kūno svoris.

 

Pilates Mat/Ball

Tai raumenų tempimo ir stiprinimo pratimų sistema, sukurta Džozefo Pilates XX a. pirmoje pusėje, ir sėkmingai naudojama jau daugiau nei 90 metų. Ji sukurta sveiko gyvenimo būdui ugdyti ir skirta raumenims tonizuoti bei laikysenai, lankstumui ir pusiausvyrai gerinti. Protinės ir fizinės veiklos produktyvumą skatinantis Pilates metodas – efektyvi bendra kūno ir proto treniruotė. Treniruotės metu naudojami dideli ir maži gimnastikos kamuoliai bei volai.

 

Pakabinamų diržų treniruotė

Bene labiausiai visas organizmo sistemas apkaunanti jėgos ištvermės lavinimo, funkcinė, ar netgi jėgos lavinimo treniruotė, kurios metu naudojami specialūs diržai ir savo kūno svoris, o taikant svertų principą, tinkamas pasipriešinimas parenkamas netgi patiems išrankiausiems.